1. Naredi vas močnejše
Jogijski položaji na telo delujejo celostno, vsaka mišica v telesu je aktivna, tako s statičnim zadrževanjem kot tudi z dinamičnim gibanjem ter s podporo lastne teže.

2. Naredi vas bolj prožne in mobilne
Mobilnost je ena izmed ključnih dejavnikov za zdravo in bolj prijetno življenje. Z jogo bodo vaši vsakdanji gibi bolj preprosti, kot so klečanje, upogibanje ali doseganje. Z jogo se boste v svojem telesu počutili bolje.

3. Skrbi za vaše organe
Z jogo izboljšujemo gibljivost telesa kot tudi prožnost organanov. Jogijsko dihanje, izboljšuje cirkulacijo ter povečuje delovanje pljuč. Z znojenjem pa razstrupljamo in prečistimo telo.

3. Izboljša držo
S pridobljeno močjo, gibljivostjo in pravilnim dihanjem, posledično izboljšamo svojo držo. Boljša drža izboljšuje počutje, zmanjšuje bolečine v hrbtu in pripomore lažjemu dihanju.

4. Opominja na dihanje
Dihanje ima pomembno vlogo v jogi, poznamo različne tehnike dihanja. Vendar pravilno dihanje, sprošča in blagodejno vpliva na srce, možgane, prebavo in imusnki sistem.

5. Pomaga pri lajšanju stresa
Joga ne sprosti samo fizičnega telesa, vendnar tudi mentalnega. Z zavestnim dihanjem in usmerjanje pozornosti na svoje telo in um, nam omogoča, da se lažje spopademo v stresnih situacijah. Ter poskrbi, da bolje prisluhnemo svojemu telesu.

6. Pripomore k hujšanju
Tudi pri jogi zgubljamo oz. porabljamo kalorije. Bolj kot samo hujšanje pa joga pomaga pri zmanjševanju stresa, povečuje dobro počutje in samozavest. Daje občutek, zadovoljstva v svojem telesu, posledično pa vnašamo več dobrih navad v prehranjevanje.

7. Občutite hvaležnost
Jogijska praksa se začne oz. konča s trenutkom hvaležnosti. Hvaležnost do sebe, drugih ali nečesar, kar nam je pomembno. Ta občutek prijetnosti pripomore lepšemu dnevu.

8. Občutek umirjenosti
Joga pomaga ukrotiti miselne vrtince, ki se prepletejo v našem umu. Pomaga pri koncentraciji in nadzoru naših misli. S tem pa občutimo umirjenost ter sproščenost.

Dodaj odgovor